Ragina pakentėti – darbai eina į pabaigą

Rekonstruojamas kelio Kėdainiai–Šėta–Ukmergė ruožas. Gedimino Nemunaičio nuotr. Rekonstruojamas kelio Kėdainiai–Šėta–Ukmergė ruožas. Gedimino Nemunaičio nuotr.

Tvarkant kelius visada kyla nepatogumų, tačiau Deltuvos seniūnijos, kurios teritorijoje vyksta kelio rekonstrukcija, seniūnas Gintaras Radzevičius sako, kad kelininkai pridarė seniūnijai ypač daug žalos.

Kelio Kėdainiai–Šėta–Ukmergė ruožas nuo Ukmergės iki Deltuvos rekonstruoti pradėtas vidurvasarį. Darbus atlieka bendrovė „Panevėžio keliai“. Pasak G. Radzevičiaus, vienoje iš centrinių miestelio gatvių buvo įkurtas medžiagų sandėlis – krūvos žvyro, kurį perkrauna į kitas mašinas, veždami teršia gatves, sunkiasvorė technika sulaužė betoninę gatvės dangą. Negana to, medžiagos sandėliuojamos biologinės įvairovės draustinio pašonėje, nepastatyti ženklai įvažiuojant į remontuojamą kelio atkarpą iš šalutinių keliukų.

Seniūnas pasakojo, kad nepranešus Statikų gyventojams buvo išjungtas gyvenvietės apšvietimas, todėl gyventojai kreipėsi ir į savivaldybę. Nors pastatyti laikini šviesoforai, kelyje nesureguliuotas eismas. Dirbanti technika sugadino didelę dalį naujo dviračių tako.

Seniūnas daug kartų kreipęsis į AB ,,Panevėžio keliai“ projektų vadovą, tačiau šis ignoruoja bendravimą. Seniūnija išsiuntė raštus AB ,,Panevėžio keliai“, užklausimą Ukmergės rajono savivaldybės administracijos direktoriui, bet kol kas atsakymų nesulaukė.

,,Ukmergės žinios“ šiuos skundus išsakė AB ,,Panevėžio keliai“. Pasak atstovės ryšiams su visuomene Rasos Čepienės, Deltuvos miestelyje jų įmonė iš tiesų įsirengė birių medžiagų sandėliavimo aikštelę, tik ji įrengta ne seniūnijai, o UAB „Rovada“ priklausančioje teritorijoje šiai sutikus, todėl kiti leidimai dėl teritorijos naudojimo nėra reikalingi.

„Kad patektų į medžiagų sandėliavimo aikštelę bendrovė naudojasi Deltuvos Paliepės gatve, kuri yra valstybinės reikšmės rajoninio kelio Vepriai–Deltuva–Tatkūnai tąsa. Šį kelią eksploatuoja VĮ „Vilniaus regiono keliai“ Ukmergės kelių tarnyba. „Panevėžio kelių“ bendrovė turi kelią eskploatuojančios institucijos sutikimą naudotis šia gatve, Ukmergės kelių tarnyba dangos ar kelkraščių sugadinimo nėra nustačiusi. Baigus darbus gatvė bus nuvalyta“, – teigiama gautame atsakyme. Taip pat pažymima, kad gatvele, jungiančia Paliepės gatvę su Pramonės gatve, kuri, tikėtina, priklauso seniūnijai, bendrovė nesinaudoja.

R. Čepienės teigimu, apie 670 metrų rekonstruojamo kelio ribojasi su sodų bendrija. Eismas čia organizuotas viena juosta ir reguliuotas laikinaisiais šviesoforais. Išvažiavimai iš sodo bendrijos nebuvo uždaryti. Jei jie būtų uždaryti, sodininkams būtų tekę važiuoti apylanka. „Pasirinkome variantą, kuris būtų patogesnis gyventojams. Labai atsiprašome, kad mūsų pastangos sudaryti kuo mažiau sunkumų gyventojų netenkino. Šioje dviejų kilometrų atkarpoje eismo ribojimai jau nebetaikomi“, – teigiama pranešime. Atmetamas ir skundas dėl Statikuose dingusios elektros, teigiant, kad rekonstruojamas gatvės apšvietimas, stulpai keičiami naujais, atnaujinami kabeliai, tačiau tai niekaip nėra susiję su gyventojų namais.

Tiesa, „Panevėžio keliai“ pripažino, kad nuovažų rekonstrukcijos vietose iš tiesų demontuota dalis pėsčiųjų ir dviračių tako, tačiau žada, kad po rekonstrukcijos bus atstatytos ne tik demontuotos vietos, bet ir visas takas.

„Suprantame, kad rekonstrukcijos darbai gyventojams sukelia daug nepatogumų, tačiau rangovai neturi kito būdo įvykdyti užsakovo suformuluotas užduotis. Jau atlikta 70 proc. visų projekto darbų, taigi visi nepatogumai jau eina į pabaigą. AB „Panevėžio keliai“ šiame objekte dirbs kiek tik leis oro sąlygos, kad gyventojai kuo greičiau turėtų naują, patogų ir saugų kelią. Dviejų eismo juostų kelio plotis po rekonstrukcijos sieks 8 m. Iš abiejų pusių bus įrengti pusantro metro pločio kelkraščiai, išskyrus vietas, kur klojami šaligatviai. Rekonstruojamos 26 nuovažos ir sankryžos, 8 autobusų stotelės, inžineriniai tinklai, beveik trijų kilometrų ilgio drenažo linija, paviršinio vandens surinkimo sistema. Kelyje rengiamos iškilios saugumo salelės, nauji kelio ženklai (101 vnt.), apsauginiai kelio atitvarai (1780 m), metalinė tvorelė (75 m), statomi signaliniai stulpeliai (159 vnt.), atliekamas horizontalus kelio dangos ženklinimas“, – informuojama pranešime.

Kelio Kėdainiai–Šėta–Ukmergė ruožo nuo 41,950 iki 45,177 km rekonstrukcija kainuos 1,632 mln. Eur. Planuojama darbus baigti 2017 metų pradžioje. Sutartis įgyvendinama pasinaudojant ES parama.

UŽ inf.

Griežtai draudžiama "Ukmergės žinių" paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse be sutikimo. Gavus leidimą būtina įdėti aktyvią "Ukmergės žinių" nuorodą ir nurodyti kaip šaltinį.
Įvertinkite šį įrašą
(0 balsai)

Pridėti komentarą

ukzinios.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, nesusijusius su tema, įstatymus pažeidžiančius, reklaminius, skatinančius smurtą komentarus. Už komentarus atsako juos parašę skaitytojai. Kurstant smurtą, rasinę, tautinę, religinę bei kitokio pobūdžio neapykantą ar kitaip pažeidžiant LR įstatymus, galite sulaukti atitinkamų tarnybų dėmesio.


Jonines

Kainoteka

Optima 13 Picerijos salės nuoma

Draugai

Ukmerges kulturos puslapiai

gpm 2011 n 135

Lietuvos valstybe

ukvm

vilkmerge

UKC logo 115x63

Apkeliauk

Tauragės laikraštis

KuoSkiriasi.lt

baidariu aukstaitija

Interneto dienraštis Bernardinai

Vilkmerge

lrytas

delfi

logo srtrf-300x170

Į viršų