Gedimino Nemunaičio nuotr. Gedimino Nemunaičio nuotr.

Į redakciją paskambinusi moteris pasidalino mintimis apie taksi darbą. Garbaus amžiaus ukmergiškė pasakojo praėjusio sekmadienio rytą suplanavusi kelionę į kitą miestą. Pasižiūrėjusi, kada iš stoties išvyksta keleivinis autobusas, iš anksto užsisakė taksi. „Virgio taksi“ firmai paskambino 9 val. 30 min. Paprašė, kad taksi prie jos namų Putinų gatvėje būtų 10 val. 10 min.

Sutartu laiku moteris jau stovėjo prie namų ir laukė. Tačiau taksi nesirodė. Praėjus dešimčiai minučių vėl paskambino telefonu ir pasakė, kad mašina neatvyko. Dispečerė ją ramino – tuojau, jau važiuoja.

Kadangi iki keleivinio autobuso išvykimo iš stoties dar buvo likę apie 20 minučių, moteris pasakojo bandžiusi nesinervinti: dar suspės. Tačiau minutės tirpo, o taksi vis nesirodė. Dar kartą paskambinusi į taksi firmą vėl buvo raminama. „Bet girdėjau, kaip dispečerės kitu telefonu vairuotojas klausė, kokiu adresu jam važiuoti. Juk pirmą kartą paskambinau prieš valandą, vadinasi, per tą laiką mano adresas net nebuvo įtrauktas“, – piktinosi moteris.

Ukmergiškė taksi sakė sulaukusi 10 val. 35 min. Kadangi buvo aišku, kad į autobusų stotį, esančią priešingoje miesto pusėje, reikiamu laiku tikrai nespės, taip vairuotojui ir paaiškino, o jo paslaugos atsisakė.

Pasak moters, dar vienas autobusas iš stoties tą dieną jos reikiama kryptimi važiavo. Po kelių valandų sėkmingai pasiekė ir stotį, ir suplanuotą kelionės tikslą. Tačiau nuotaika buvo pagadinta. Svarstė, kas būtų, jei tokiu būdu būtų pavėlavusi, pavyzdžiui, sutartu laiku pas medikus ar kokiu kitu svarbiu reikalu.. 

Individualios įmonės „Virgio taksi“ įkūrėjas Virgilijus Barzda patikino, kad išsiaiškino situaciją. Deja, paaiškėjo, kad įvyko nesusipratimas – į taksi, kuri buvo pas Putinų gatvės gyventoją, įsėdo kitas asmuo. Kol taksi buvo išsiųstas pakartotinai, praėjo dar keliolika minučių.

V. Barzda pasakojo, kad nepasitenkinimų dėl per ilgai užtrunkančių iškvietimų gerokai sumažėjo, kai neseniai šios įmonės automobilių skaičių padidino iki 14.

Verslininkas apgailestavo dėl nesėkmingos kelionės. Kita vertus, ir keleivius ragino būti supratingus. Esą neretai žmonės vienu metu iškviečia dvi taksi firmas. Žiūri, kurios automobilis anksčiau atvyks, į tą ir sėda. O juk taksistams tai – veltui eikvojamas laikas ir degalai.

Kitas dažnas nesusipratimas – jei į tą pačią vietą, pavyzdžiui, prie to paties daugiabučio keli žmonės panašiu metu iškviečia skirtingų taksi firmų automobilius. Atvažiuoja vairuotojas, o žmogus juk nežiūri, kokią firmą kvietė ir kas atvyko: sėda į pirmą atvykusį…

Griežtai draudžiama "Ukmergės žinių" paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse be sutikimo. Gavus leidimą būtina įdėti aktyvią "Ukmergės žinių" nuorodą ir nurodyti kaip šaltinį.
Įvertinkite šį įrašą
(2 balsai)

Komentarai  

-5 # Dgb 2017-09-26 01:16
Kiekvieno taksi reik laukt jei daug turi darbo.
Atsakyti | Atsakyti cituojant | Citata
-5 # praeive 2017-09-26 13:08
nepatinka nekvieskit :P :P :P :P
Atsakyti | Atsakyti cituojant | Citata
+3 # ogis 2017-09-26 13:46
įdomu ką veiksit :lol:
Atsakyti | Atsakyti cituojant | Citata

Pridėti komentarą

ukzinios.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, nesusijusius su tema, įstatymus pažeidžiančius, reklaminius, skatinančius smurtą komentarus. Už komentarus atsako juos parašę skaitytojai. Kurstant smurtą, rasinę, tautinę, religinę bei kitokio pobūdžio neapykantą ar kitaip pažeidžiant LR įstatymus, galite sulaukti atitinkamų tarnybų dėmesio.


Jonines

Kainoteka

Optima 13 Picerijos salės nuoma

Draugai

Ukmerges kulturos puslapiai

gpm 2011 n 135

Lietuvos valstybe

ukvm

vilkmerge

UKC logo 115x63

Apkeliauk

Tauragės laikraštis

KuoSkiriasi.lt

baidariu aukstaitija

Interneto dienraštis Bernardinai

Vilkmerge

lrytas

delfi

logo srtrf-300x170

Į viršų