Gedimino Nemunaičio nuotr.
dėl techninio gedimo požeminiame elektros kabelyje Krekšlių mikrorajone buvo sutrikęs elektros energijos tiekimas. Dėl to, anot jo, elektros tiekimo sutrikimus galėjo justi daugiau nei 400 vartotojų. Gedimas buvo pašalintas ir elektros energijos tiekimas atnaujintas apie 23 val.
Tačiau net ir po to gyventojai patyrė nepatogumų – keletą dienų elektra vis dingdavo po kelis sykius.
Taip nutikdavo, nes, anot M. Burbos, vykdant gedimo šalinimo darbus buvo netinkamai įrengta elektros srovės fazių seka. Dėl to tame pačiame ruože vėl buvo atjungtas elektros tiekimas.
Pašnekovas taip pat informavo, jog kovo 16 d. planuojama atlikti ruožo remonto darbus. Tai leistų sumažinti gedimų tikimybę ateityje. Gyventojai, kurie yra nurodę kontaktinius duomenis, apie tai bus informuoti trumposioms SMS žinutėmis, spaudoje.
Įmonė apgailestauja dėl patirtų nepatogumų. „Siekiame, kad ateityje tokie gedimai nepasikartotų. Tam planuojame investicijas į tinklo modernizavimą ir atnaujinimą“, – sako M. Burba.
Vis dėlto gyventojai teigia, jog dėl LESTO teikiamų paslaugų nepatogumų patiria itin dažnai.
Remiantis teisės aktais, pasak M. Burbos, dėl nuostolių atlyginimo vartotojai turi teisę kreiptis į bendrovę. Prašymui nagrinėti gali būti sudaroma komisija, į kurios sudėtį turi būti įtraukti bendrovės ir vartotojo atstovai.
Vaidotė ŠANTARIENĖ