Dešimtmetį su ukmergiškių finansais dirbanti Loreta Morkūnienė: sunkumai žmones priverčia stabtelėti, tačiau planų nesugriauna

Užsukti į naująjį klientų aptarnavimų skyrių kviečia GENERAL FINANCING BANKO klientų aptarnavimo specialistė Loreta Morkūnienė. Užsukti į naująjį klientų aptarnavimų skyrių kviečia GENERAL FINANCING BANKO klientų aptarnavimo specialistė Loreta Morkūnienė.

Beveik dešimtmetį ukmergiškius finansų klausimais konsultuojanti GENERAL FINANCING BANKO klientų aptarnavimo specialistė Loreta Morkūnienė giria miestiečius už gerėjantį finansinį raštingumą ir drąsą naudotis technologijomis.

Ir nors dažnas banko paslaugas jau užsisako internetu ar telefonu, netrūksta ir norinčių pasitarti atvykus į skyrių. Nuo šiol GENERAL FINANCING BANKAS Ukmergėje persikelia į senamiestį, Vasario 16-osios g. 20, tad gyventojams bus dar patogiau.

Kaip sako pati p. Loreta, naujoji klientų aptarnavimo skyriaus vieta – puikiai žinoma visiems ukmergiškiams. Šalia – Sporto centras, priešais įsikūrusi odontologijos klinika ir turgus visai netoli. Asmeniškai p. Loretai vieta brangi dar ir dėl netoliese esančios buvusios Dailės mokyklos, kurioje mokėsi jos vaikai.

Nori padėti įgyvendinti tikslus

„Pačiai sunku patikėti, kad GFB dirbu jau tiek metų, bet, kaip sakoma, kai gyveni įdomiai, laikas bėga nepastebimai. O čia dirbti labai įdomu. Džiaugiuosi, kad darbe nėra rutinos, o kiekviena diena kupina malonių iššūkių – nauji projektai, mokymai, renginiai. Puikus ir darbdavio naudų paketas: sveikatos draudimas, motyvacinė sistema. Džiugina ir tai, kad siekdami prisidėti prie socialiai jautrių klausimų visuomenėje sprendimo, remiame labdaros bei paramos fondus: „Rimanto Kaukėno paramos grupė“, „SOS vaikų kaimai Lietuvoje“ bei „Padėk gatvės vaikams“. O kur dar nuostabus, draugiškas kolektyvas, visada atviri vadovai ir pagarbus grįžtamasis ryšys“, – dešimtmečio įspūdžiais dirbant GENERAL FINANCING BANKE dalijasi pašnekovė.

Ponia Loreta pasakoja, kad jai patinka bendrauti, o tai, kad gali klientams padėti išspręsti finansinius klausimus, suteikia papildomos motyvacijos. Ši tema žmonėms dažniausiai būna gana jautri, nes susijusi su saugumu, gyvenimo kokybe, norais.

„Visada siekiame pateikti klientui geriausią pasiūlymą, patarti. Ukmergė – nedidelis miestas, vieni kitus pažįstame bent iš matymo, tad kaip nepagelbėsi. Suprantama, kad klientai nori gauti kokybišką paslaugą už prieinamą kainą, tas pats galioja ir vartojimo paskoloms, pirkimui išsimokėtinai, indėliams. Dažniausiai atėjusiems pasitarti stengiamės paaiškinti, koks įmokų mokėjimo būdas būtų palankiausias klientui, plačiau papasakoti apie gyvybės ir sveikatos draudimą, paskolos įmokų draudimą, kuris padės ne savo noru netekus darbo. Patariame, į ką reikia atkreipti dėmesį sudarant paskolos sutartį, jog reikia žiūrėti ne tik į metinę palūkanų normą, bet ir į bendrą vartojimo kredito gavėjo mokamą sumą, kas ją sudaro, kokia bendros vartojimo kredito kainos metinė norma. Būna, sako, kitas bankas siūlo mažesnes palūkanas, bet pakalbėjus išsiaiškini, jog tai tik metinė palūkanų norma, o kur dar prisidedantys kiti mokesčiai, pavyzdžiui, sandorio sudarymo, mėnesiniai tvarkymo mokesčiai, ir paaiškėja, kad visai ten ne tokios mažos tos palūkanos“, – pasakoja p. Loreta.

Kalbant apie indėlius, p. Loreta sako, kad GENERAL FINANCING BANKO siūlomos geros terminuotųjų indėlių sąlygos motyvuoja klientus rinktis tokį taupymo būdą. Primename, kad indėliai draudžiami VĮ „Indėlių ir investicijų draudimas“.

Pasaulio įvykiai priverčia stabtelėti

Tuomet, kai pasaulyje iškyla sudėtingos situacijos, į kasdienius finansus pradedama žiūrėti itin atidžiai. Tai, pasak pašnekovės, – geras ženklas: „Iš pradžių žmonės sunerimsta, tampa atsargesni ir tai pagirtina – visada reikia įvertinti savo galimybes skolintis ir grąžinti įsipareigojimus. Vėliau klientai pamato, kad gyvenimas tęsiasi: reikia ir automobilio, ir būstas prašosi remonto. Dažniausiai vartojimo paskolos lėšos ir skiriamos šiems tikslams. Ukmergiškiai taip pat noriai naudojasi medlizingo paslaugomis, o dabar labai populiarus tapo paskolų refinansavimas. Klientai vis dažniau visas turimas paskolas persikelia į GFB, taip sumažindami mėnesio įmokų sumą“, – apibendrina ekspertė.

Paklausta, ar pati taip pat atsakingai žiūri į asmeninių finansų valdymą, p. Loreta nedvejodama atsako, kad taip. Pasak jos, tvarkyti savo finansus, nepriklausomai nuo pajamų dydžio, sudėtinga tik tuomet, kai neplanuoji savo biudžeto.

„Gebėjimas valdyti asmeninius finansus yra įgyjamas. Savo vaikus irgi auklėjome taip, kad, perkant bet kokį daiktą, jie turėdavo pasverti pliusus ir minusus, įvertinti išlaidas ir realų poreikį. Dabar vaikai jau suaugę, gyvena savarankiškai, tačiau žino, kad į mamą visada gali kreiptis patarimo. Ir ukmergiškius kviečiu pasitarti. Jeigu turite planų, didesnių tikslų, norite sutaupyti, užsukite į mūsų naująjį klientų aptarnavimų skyrių“, – kviečia GENERAL FINANCING BANKO klientų aptarnavimo specialistė Loreta.

 Užs. Nr. 462

Griežtai draudžiama "Ukmergės žinių" paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse be sutikimo. Gavus leidimą būtina įdėti aktyvią "Ukmergės žinių" nuorodą ir nurodyti kaip šaltinį.
Įvertinkite šį įrašą
(0 balsai)

Pridėti komentarą

ukzinios.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, nesusijusius su tema, įstatymus pažeidžiančius, reklaminius, skatinančius smurtą komentarus. Už komentarus atsako juos parašę skaitytojai. Kurstant smurtą, rasinę, tautinę, religinę bei kitokio pobūdžio neapykantą ar kitaip pažeidžiant LR įstatymus, galite sulaukti atitinkamų tarnybų dėmesio.


Draugai

Ukmerges kulturos puslapiai

gpm 2011 n 135

Lietuvos valstybe

ukvm

vilkmerge

UKC logo 115x63

Voruta

Tauragės laikraštis

Aistra

baidariu aukstaitija

Interneto dienraštis Bernardinai

Vilkmerge

lrytas

delfi

logo srtrf-300x170

Į viršų