Spausdinti šį puslapį

Skambučių centras glumina senjorus

Į redakciją paskambinusi garbaus amžiaus sulaukusi senjorė tvirtino, kad jai ir kitiems vyresnio amžiaus žmonėms sunku prisiskambinti į polikliniką.

Ukmergės PSPC ir ligoninė yra įsteigusi bendrą skambučių centrą. Į pacientų skambučius šiose gydymo įstaigose nebeatsiliepia registratorės, o pirmiausia – atsakiklis, kuris nurodo, kokį mygtuką spausti, norint vienos ar kitos paslaugos. Viskas esą skamba labai painiai.

Moteris sakė, kad anksčiau galėjo prisiskambinti savo šeimos gydytojai dėl kompensuojamųjų vaistų, o dabar – nebe. Prašė tai pasakyti įstaigų vadovams. Apgailestavo, kad seniems žmonėms sąlygos prisiskambinti gydytojams yra sudėtingos.

Išties, norint į Ukmergės PSPC užsiregistruoti telefonu, paskambinus pirmiausia tenka išklausyti gana ilgą bendrąją informaciją. Ir tik paskui pasirinkti vieną iš siūlomų paslaugų: norint užsiregistruoti pas šeimos gydytoją arba kitą specialistą reikia spausti vienetą, pas vaikų ligų gydytoją – dvejetą, gydytoją odontologą – trejetą, į Psichikos sveikatos centrą – ketvertą, mokamiems laboratoriniams tyrimams – penketą.

Ukmergės pirminės sveikatos priežiūros centro vyriausioji gydytoja Gitana Čepienė sakė, kad tokie skambučių centrai su automatinio atsakymo paslauga ir paslaugų pasirinkimu veikia daugumoje įstaigų – ligoninėse, pirminės sveikatos priežiūros centruose, bankuose ir kitur, tad neturėtų būti painu.

„Esame patenkinti skambučių centro darbu, nes pagerėjo aptarnavimo kokybė – klientai prisiskambina greičiau, įeinantys skambučiai fiksuojami, o pokalbiai įrašomi. Jeigu kyla koks nors konfliktas, yra galimybė perklausyti, sužinoti, kiek truko pokalbis, kaip suteikta paslauga. Dažniausiai tokiais atvejais paaiškėja, kad įvyko nesusikalbėjimas“, – teigė G. Čepienė.

Ji papasakojo, kad skambučių centre dirba 6 registratorės, jei žmogus neprisiskambina viena linija, skambutis automatiškai peradresuojamas kitai.

PSPC vadovė atkreipė dėmesį, kad įkūrus skambučių centrą, pacientams teisė skambinti gydytojui į kabinetą neatimta. „Žmogus ir dabar turi galimybę skambinti jį gydančiam gydytojui tiesiogiai, telefonai kabinetuose neišjungti. Gydytojų kabinetų numeriai nepasikeitė. Jie yra paskelbti įstaigos interneto svetainėje“, – sakė vyriausioji gydytoja.

Tačiau, pasak jos, gali kilti keblumų, jei skambinama ne darbo laiku arba gydytojas skambinimo metu nedirba arba dirba nuotoliniu būdu, taip pat, jeigu konsultuoja kitą pacientą telefonu. „Šiuo metu daugelis žmonių pageidauja nuotolinių konsultacijų ir gydytojo kabineto telefono linija gali būti užimta“, – perspėjo G. Čepienė.

Todėl, pasak vyriausiosios gydytojos, geriausia skambinti per skambučių centrą. Tik, ji pataria, norint iš anksto užsiregistruoti išsirašyti receptą vaistams, kurie baigsis už dviejų savaičių ar mėnesio, geriau skambinti po pietų. „Daugumos skambučių sulaukiame nuo 7 val. ryto. Po pietų skambučių srautas yra žymiai mažesnis“, – paaiškino įstaigos vadovė.

Griežtai draudžiama "Ukmergės žinių" paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse be sutikimo. Gavus leidimą būtina įdėti aktyvią "Ukmergės žinių" nuorodą ir nurodyti kaip šaltinį.
Įvertinkite šį įrašą
(0 balsai)