Padedami mokytojos D. Masevičienės, vaikai per lietuvių kalbos pamokas skaitė knygą, ją aptarinėjo, nagrinėjo iliustracijas. Mokytoja leido parsinešti knygą į namus, kad tą grožį pamatytų ir jų tėveliai – su jais vaikai irgi kalbėjosi apie kūrinyje glūdinčias paslaptis. Per dailės pamokas turėjo nupiešti savo įspūdžius: kaip suprato kūrinį, ką įžvelgė knygoje, kas labiausiai patiko – piešiniai buvo eksponuojami Vlado Šlaito viešosios bibliotekos Vaikų literatūros skyriuje. O per etiką užvirdavo karštos mažųjų diskusijos apie gyvenimiškas vertybes, kurios atskleidžiamos „Sirano“: meilę, draugystę, pasiaukojimą, pasirinkę mėgstamus herojus, moksleiviai bandė apibūdinti jų charakterį, pateisinti veiksmus, surasti priežastis, kodėl veikėjai elgiasi vienaip ar kitaip.
Mokytoja Deimantė džiaugiasi: vaikų susidomėjimas knyga ir entuziazmas ją aptarinėjant parodė, jog tokios neįprastos pamokos moksleivius ne tik patraukia, bet ir yra naudingos. Leidinys atkreipė jų dėmesį į meną, grožį, žmogaus jausmus, taigi jį nagrinėjant pavyko sujungti kelias pamokas, vaikai taip pat mokėsi vertinti, analizuoti, išsakyti savo mintis. „Ir dabar sulaukiu klausimų, kada vėl ką nors nagrinėsim“, – šypsosi mokytoja. Ji prisipažįsta, kad šiame meno albume daug ką gražaus ir vertingo gali atrasti ne tik moksleiviai, bet ir mokytojai.