Ligoniams – vargas dėl registracijos

Į redakciją paskambinusi mūsų skaitytoja pasidalijo patirtimi – bandymu užsiregistruoti konsultacijai į Vilniaus Santaros klinikas.

Garbaus amžiaus moteris pasakojo buvusi ištikta insulto, tad turi nuvykti pasikonsultuoti su šios gydymo įstaigos specialistu. Per karantiną to padaryti nebuvo įmanoma, o dabar jau pranešta, kad atvyktų konsultuotis.

Tačiau paaiškėjo, kad tai padaryti nėra paprasta. Tikino nurodytais registratūros telefonais į Santaros klinikas skambinusi nuo 9 valandos ryto iki 13 valandos. Tačiau su gyvu žmogumi per tą laiką pasikalbėti taip ir nepavyko – tik su autoatsakikliu. Jis nuolat pranešdavo, kad visi darbuotojai užimti ir prašė palaukti. Tuo metu imdavo skambėti muzikėlė. Po kiek laiko ji nutildavo, o atsakiklis ragino registruotis internetu arba skambinti vėliau.

Nusiminusi senjorė sakė per pusdienį muzikos prisiklausiusi tiek, kad  įsiskaudėjo galvą, tapo dar didesne ligone. Nuo telefono tikino atsitraukusi tik nueiti į tualetą. Po pietų ketino vėl sėsti prie ragelio.

Sakė, kad dieną prieš tai prisiskambinti į Santaros klinikas bandė jos dukra, tačiau nepavyko. „Dukra dirba, neturi laiko, todėl bandau aš“, – pasakojo mūsų skaitytoja. Apgailestavo, kad visiems žmonėms nuolat brukama galimybė registruotis internetu, negi nesuprantama, kad juo naudojasi ne visi.

Į redakciją paskambinusi senjorė prašė išsiaiškinti, ar neteks jai dar ir susimokėti už tai, kad pusdienį klausė autoatsakiklio muzikos. Ir nežinia, kiek laiko dar teks jos klausyti.

Vilniaus universiteto ligoninės Santaros klinikų vyr. specialistė ryšiams su visuomene Jurgita Sajevičienė apgailestavo dėl tokios situacijos ir sakė, kad pacientų skambučių srautas šiuo metu yra milžiniškas.

Taip yra, nes „kovidine“ ligonine vadinamos Santaros klinikos pamažu pradeda teikti lig šiol sustabdytas paslaugas, tad pacientų, norinčių patekti pas savo gydytojus, yra labai daug.

Įstaigos atstovė tikino, kad registratūroje sutelktos darbuotojų pajėgos, bet vis tiek į visus skambučius atsakyti labai sudėtinga.

Prašė žmonių vienintelio dalyko – kantrybės. Taip pat svarstė, kad tikriausiai didžiausias skambinančiųjų srautas būna ryto valandomis. Galbūt po pietų skambučių kiek apmažėja. Patikino, kad registratūra dirba iki 16 val.

Visus, kurie naudojasi internetu, kvietė registruotis svetainėje sergu.lt.

Taip pat sakė, kad registratūros telefono numeris nėra nemokamas – kiekvienas operatorius jį apmokestina savo tarifu.

Pasidomėjome, ar laikas nuo tada, kai įjungiamas biuro autoatsakiklis, iki tada, kai ragelį pakelia darbuotojas, yra fiksuojamas kaip pokalbio laikas. 

Telekomunikacijų bendrovės „Telia“ konsultantė nuramino, kad mokestis už pokalbį pradedamas skaičiuoti nuo tada, kai telefono ragelį pakelia gyvas žmogus.

Taigi, pusdienį ligonės klausyta muzika bent jau nieko nekainavo...

Griežtai draudžiama "Ukmergės žinių" paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse be sutikimo. Gavus leidimą būtina įdėti aktyvią "Ukmergės žinių" nuorodą ir nurodyti kaip šaltinį.
Įvertinkite šį įrašą
(0 balsai)

Pridėti komentarą

ukzinios.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, nesusijusius su tema, įstatymus pažeidžiančius, reklaminius, skatinančius smurtą komentarus. Už komentarus atsako juos parašę skaitytojai. Kurstant smurtą, rasinę, tautinę, religinę bei kitokio pobūdžio neapykantą ar kitaip pažeidžiant LR įstatymus, galite sulaukti atitinkamų tarnybų dėmesio.


Kainoteka

Optima 13 Picerijos salės nuoma

Draugai

Ukmerges kulturos puslapiai

gpm 2011 n 135

Lietuvos valstybe

ukvm

vilkmerge

UKC logo 115x63

Apkeliauk

Tauragės laikraštis

KuoSkiriasi.lt

baidariu aukstaitija

Interneto dienraštis Bernardinai

Vilkmerge

lrytas

delfi

logo srtrf-300x170

Į viršų