„Sodra“, kuri galvoja už jus

„Sodra“, kuri galvoja už jus „Sodra“, kuri galvoja už jus

Va­sa­ros pa­bai­go­je pri­sta­ty­ta iš­ma­nio­ji „Sod­ros“ sis­te­ma, su­kur­ta įgy­ven­di­nant Eu­ro­pos Są­jun­gos struk­tū­ri­nių fon­dų lė­šo­mis fi­nan­suo­tą pro­jek­tą „Ap­draus­tų­jų, iš­mo­kų ga­vė­jų ir drau­dė­jų in­for­ma­vi­mo ir kon­sul­ta­vi­mo in­te­rak­ty­vių elek­tro­ni­nių pa­slau­gų sis­te­mos su­kū­ri­mas ir įdie­gi­mas (ADIS)“, gy­ven­to­jams ir drau­dė­jams pa­siū­lė ino­va­ty­vių ga­li­my­bių. Jų nau­da jau spė­jo įsi­ti­kin­ti pir­mie­ji var­to­to­jai.

In­for­ma­vo trum­po­sio­mis ži­nu­tė­mis

Va­sa­ros vi­du­ry­je ver­sli­nin­kui Pet­rui Žu­kaus­kui nu­ti­ko ne­lai­mė – nu­kri­tęs nuo ko­pė­čių vy­riš­kis su­si­lau­žė ko­ją. Ka­dan­gi lū­žis bu­vo rim­tas, trau­muo­tą ko­ją gip­so įtva­re te­ko lai­ky­ti du mė­ne­sius.

Per šį lai­ko­tar­pį su­si­kau­pė ne­ma­žai ne­nu­veik­tų dar­bų ir ki­tų svar­bių rei­ka­lų. Be to, nuo vy­riš­kio ko­jos nu­ė­mus įtva­rą, gy­dy­to­jas pa­sky­rė tri­jų sa­vai­čių truk­mės re­a­bi­li­ta­ci­jos pro­ce­dū­ras. To­dėl li­gos pa­šal­pai rei­ka­lin­gų gau­ti do­ku­men­tų tik­rai ne­bu­vo ar­ti­miau­sių ką tik ju­dė­ji­mo lais­vę at­ga­vu­sio P. Žu­kaus­ko dar­bų są­ra­še.

Vis dėl­to po sa­vai­tės į vy­riš­kio mo­bi­lų­jį te­le­fo­ną at­ėjo trum­po­ji ži­nu­tė, pra­ne­šan­ti apie jam pri­skai­čiuo­tą li­gos iš­mo­ką. Dar po ke­lių die­nų ki­ta ži­nu­tė in­for­ma­vo, kad pri­skai­čiuo­ta iš­mo­ka bu­vo per­ves­ta į P. Žu­kaus­ko ban­ko są­skai­tą. Kaip jam tai pa­vy­ko?

Sū­naus pa­de­da­mas pra­šy­mą li­gos pa­šal­pai gau­ti P. Žu­kaus­kas už­pil­dė in­ter­ne­tu. Tuo pa­čiu pa­žy­mė­jo, kad nuo šiol iš­ma­nio­ji „Sod­ra“ apie svar­bius įvy­kius jį in­for­muo­tų trum­pą­ja ži­nu­te.

„Aiš­ku, kad tai yra žy­miai ge­riau, nes pa­de­da su­tau­py­ti lai­ko. O ma­no si­tu­a­ci­jo­je vi­zi­tas į „Sod­ros“ sky­rių bū­tų su­da­ręs ir pa­pil­do­mų ne­pa­to­gu­mų. Da­bar gi nie­kur ne­rei­kė­jo vyk­ti, o apie li­gos pa­šal­pos sky­ri­mo pro­ce­są bu­vau nuo­la­tos in­for­muo­ja­mas“, – sa­kė P. Žu­kaus­kas.

Pa­tei­kia ak­tu­a­lius pra­ne­ši­mus

In­for­ma­vi­mas apie pa­skir­tą ar iš­mo­kė­tą li­gos pa­šal­pą yra vie­nas iš dau­giau kaip 300 at­ve­jų, ka­da iš­ma­nio­ji „Sod­ros“ sis­te­ma nu­siųs tiks­li­nį pra­ne­ši­mą.

Aiš­kin­da­mas iš­ma­nio­sios „Sod­ros“ sis­te­mos vei­ki­mo prin­ci­pus, „Sod­ros“ di­rek­to­riaus pa­va­duo­to­jas Min­dau­gas Strums­kis tei­gė, kad pa­nau­do­da­ma spe­cia­lius al­go­rit­mus sis­te­ma nuo­la­tos ana­li­zuo­ja tu­ri­mus duo­me­nis ir ieš­ko ak­tu­a­lių kon­kre­čiam žmo­gui įvy­kių.

Pa­vyz­džiui, at­si­ti­kus drau­di­mi­niam įvy­kiui, su­ėjus pen­si­niam am­žiui, pa­si­kei­tus ak­tu­a­liems tei­sės ak­tams ar pri­ar­tė­jus įmo­kos mo­kė­ji­mo ter­mi­nui sis­te­ma au­to­ma­tiš­kai apie tai in­for­muo­ja gy­ven­to­ją ir pa­ta­ria, ko­kių veiks­mų jam rei­kia im­tis.

„Ki­taip sa­kant, žmo­gui ne­rei­kia gal­vo­ti, ką jis tu­ri pri­si­min­ti ar pa­da­ry­ti. Už jį gal­vo­ja iš­ma­nio­ji „Sod­ra“, – sis­te­mos pra­na­šu­mus api­ben­dri­no M. Strums­kis.

Be to, iš­ma­nio­sios „Sod­ros“ ga­li­my­bės yra pri­ei­na­mos ne vien gy­ven­to­jams, bet ir drau­dė­jams. Sis­te­ma taip pat lei­džia pa­si­rink­ti pa­to­giau­sią in­for­ma­vi­mo bū­dą – gy­ven­to­jas ar drau­dė­jas pra­ne­ši­mus apie ak­tu­a­lius įvy­kius ga­li gau­ti e. paš­tu, trum­po­sio­mis ži­nu­tė­mis, te­le­fo­nu, per e. pri­sta­ty­mo sis­te­mą ar į „Sod­ros“ pa­sky­rą.

At­pa­žįs­ta pa­gal bal­są

Dar vie­na „Sod­ros“ nau­jo­vė, ku­ria kol kas ne­ga­li pa­si­gir­ti jo­kia ki­ta ša­lies ins­ti­tu­ci­ja, yra as­mens iden­ti­fi­ka­vi­mas pa­gal bal­są. Pa­skam­bi­nus trum­puo­ju „Sod­ros“ nu­me­riu 1883 sis­te­ma au­to­ma­tiš­kai nu­sta­to žmo­gų pa­gal jo bal­są.

Taip į skam­bu­tį at­si­lie­pęs „Sod­ros“ kon­sul­tan­tas iš kar­to ži­no, su kuo jis kal­ba. Ne­už­duo­da­mas pa­pil­do­mų klau­si­mų jis ma­to as­me­ni­nę skam­bi­nan­čio­jo in­for­ma­ci­ją ir ga­li sklan­džiau jam pa­tar­ti rū­pi­mais klau­si­mais.

Šią pa­slau­gą gy­ven­to­jai ga­li už­si­sa­ky­ti už­su­kus į te­ri­to­ri­nį „Sod­ros“ sky­rių ir ja­me pa­li­kus sa­vo bal­so pa­vyz­dį.

Pa­sak M. Strums­kio, tiek at­pa­ži­ni­mas pa­gal bal­są, tiek iš­ma­nio­ji sis­te­ma yra no­va­to­riš­kos ir svar­bios ga­li­my­bės, lei­sian­čios „Sod­rai“ teik­ti nau­jo ly­gio pa­slau­gas ir iš­plės­ti esa­mų pa­slau­gų nau­do­to­jų ra­tą.

IVPK inf.

Užs. Nr. 1150

Griežtai draudžiama "Ukmergės žinių" paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse be sutikimo. Gavus leidimą būtina įdėti aktyvią "Ukmergės žinių" nuorodą ir nurodyti kaip šaltinį.
Įvertinkite šį įrašą
(0 balsai)

Pridėti komentarą

ukzinios.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, nesusijusius su tema, įstatymus pažeidžiančius, reklaminius, skatinančius smurtą komentarus. Už komentarus atsako juos parašę skaitytojai. Kurstant smurtą, rasinę, tautinę, religinę bei kitokio pobūdžio neapykantą ar kitaip pažeidžiant LR įstatymus, galite sulaukti atitinkamų tarnybų dėmesio.


Kainoteka

Optima 13 Picerijos salės nuoma

Draugai

Ukmerges kulturos puslapiai

gpm 2011 n 135

Lietuvos valstybe

ukvm

vilkmerge

UKC logo 115x63

Apkeliauk

Tauragės laikraštis

KuoSkiriasi.lt

baidariu aukstaitija

Interneto dienraštis Bernardinai

Vilkmerge

lrytas

delfi

logo srtrf-300x170

Į viršų