Spausdinti šį puslapį

Ką daryti, kad turbokompresorių remontas neištuštintų piniginės?

Ką daryti, kad turbokompresorių remontas neištuštintų piniginės? Ką daryti, kad turbokompresorių remontas neištuštintų piniginės?

Automobilis jau seniai yra ne prabangos ženklas, o būtinybė, kuri gerokai palengvina mūsų kasdienybę. Tad nieko nuostabaus, kad automobiliui sugedus jaučiamės kaip be rankų.

Turbokompresorių remontas išties dažna autoservisų teikiama paslauga, tačiau specialistai atkreipia vairuotojų dėmesį, kad kartais šio remonto būtų galima išvengti, jei daugiau dėmesio skirtume savo transporto priemonei, bet apie viską nuo pradžių.

Turbokompresorius – tai automobilio dalis, kuris tiesiogiai susijusi su varikliu. Turbokompresorių remontas gali būti reikalingas, jei automobilio variklis jau skaičiuoja ne vieną tūkstantį prasuktų kilometrų arba pats kompresorius tiesiog nusidėvėjo. Kita vertus, kai kurių gedimų galima išvengti, jei:

  1. Reguliariai keisite automobilio tepalus. Automobilio tepalus reikia keisti nuvažiavus maždaug 10-15 tūkstančių kilometrų. Tiesa, jei dažnai keliaujate ilgus atstumus, specialistai automobilio tepalus rekomenduoja keisti ir dažniau. Žinoma, pasitaiko tokių situacijų, kai apie tai pamirštame arba vizitą į autoservisą vis nukeliame, juk dar vieną savaitė nieko nepakeis, tiesa? Netiesa, pasenę tepalai nustoja tinkamai tepti, o tai lemia spartesnį automobilio turbinos nusidėvėjimą. Be to, nereiktų taupyti naujų tepalų kokybės sąskaitą, geriau daugiau sumokėti, tačiau įsigyti kokybišką ir patikimą produktą;
  2. Reguliariai atliksite profilaktinę automobilio patikrą. Siurblio gedimas, filtrų ir vamzdelių užsikišimas ir pan. turi įtakos blogam sutepimui, paprasčiau tariant į automobilio turbiną patenka per mažai tepalų, todėl turbina dėvisi.

Turbinos gedimus gali lemti į turbokompresorių patekę pašaliniai daiktai, pavyzdžiui varžtas ar kokia šiukšle. Tokie pašaliniai daiktai paprastai pažeidžią vieną ar kelias turbinos dalis, o tada turbokompresoriaus remontas bus būtinas. Taigi, kai kuriuos gedimus negalima numatyti ir jų išvengti. 

Apie turbokompresoriaus problemas gali perspėti:

  • Sumažėjusi variklio galia;
  • Tepalas teka į oro padavimo sistemą;
  • Padidėja kuro sąnaudos;
  • Variklis tiesiog „ryja“ tepalus;
  • Juodos, melsvos ar baltos spalvos dūmai, sklindantys iš duslintuvo;
  • Keisti garsai sklindantys iš turbinos.

 Pastebėjus šiuos perspėjamuosius ženklus, vertėtų nieko nelaukti ir iš karto kreiptis pagalbos į profesionalus, kurie atlikę automobilio diagnozę ir pasakys ar problema turbokompresoriuje ar kažkur kitur.

Griežtai draudžiama "Ukmergės žinių" paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse be sutikimo. Gavus leidimą būtina įdėti aktyvią "Ukmergės žinių" nuorodą ir nurodyti kaip šaltinį.
Įvertinkite šį įrašą
(0 balsai)

Susiję įrašai (pagal žymę)