Spausdinti šį puslapį

Kvepalų mados: kaip keitėsi kvapai, kurie kasdien džiugina žmones?

Dažnai kalbama apie drabužių tendencijas, akcentuojama, kad jos “sukasi ratu”, kad drabužiai padeda pabrėžti nuostabiausias Jūsų kūno linijas ir suteikia daugiau pasitikėjimo. Tačiau kaip yra su kvepalais? Jie – puošia nematoma skraiste, tad nieko keisto, kad jau senovės Egipto laikais kvepalai buvo laikomi prabangos simboliu.

Kadangi šiais laikais net ir patys garsiausi Calvin Klein kvepalai yra prieinami kiekvienam – puoštis tampa dar paprasčiau.

Dėl patrauklios kainos lietuviai vis dažniau perka nišinius kvepalus. Viena investicija – didesnė nei, pavyzdžiui, perkant parfumuotą vandenį, tačiau nišiniai kvepalai kur kas ilgiau laikosi ant žmogaus kūno. Būtent ilgaamžiškumas ir išaugino nišinių kvepalų pirkimo mastus, kurie didėja gana intensyviai. Žmonėms tapo svarbi kokybė. Jeigu anksčiau nišiniai kvepalai buvo laikomi prabangos ženklu ir jais buvo prekiaujama tik specializuotose kvepalų parduotuvėse, tai šiuo metu net ir įprastose kosmetikos prekybos centruose galima rasti originalių nišinių kvepalų, kuriems taip pat dažnai taikomos akcijos. Pavyzdžiui, įprastai Calvin Klein kvepalai dažnai vadinami prabangos palydovu. Jais kvėpinamasi švenčių metu, kai norisi papildomai pasipuošti. Bent jau taip buvo anksčiau. Sekti internete pasiūlymus, akcijas tapo labai paprasta, tad net ir šiuos vardinius kvepalus galima įsigyti gana pigiai.

Kalbėti apie kvepalų madas gana sunku, kadangi kvepalai yra kur kas intymesnis daiktas nei drabužiais ir jeigu kartais žmonės rengiasi tai, kas jiems nėra gražu, tai su kvepalais to nebūna (taip pat ir su kvepalais vyrams). Žinoma, kvapų mados tendencijas kontroliuoja ir nauji prekiniai vardai, ypač daug lemia įžymybės, kurios nusprendžia išleisti savo kvapą. Tuomet kvepalai dažnai perkami ne dėl malonaus aromato, o dėl prekinio vardo. Visgi, kaip pastebi kvepalų žinovai, tokie vardiniai kvepalai, kurie turi tik garsų vardą – labai greitai praranda savo žavesį, o rinkoje pasilieka tie, kurie pripažįstami kaip turintys ne tik kvapą, tačiau ir emociją. Tokie kvapai rinkoje dažniausiai laikosi iki 10-ies metų, kol juos pakeičia kiti nauji, geri kvapai, verti dėmesio.

Žinoma, svarbus ir sezoniškumas. Pavasario, vasaros metu žmonės dažniausiai ieško citrusinių, gaivių kvapų, o žiemos metu nori kažko saldesnio ir tuo pačiu solidesnio.

Visgi, kad ir kokios tendencijos egzistuoja – vaikytis kvapų madų neverta. Svarbiausia rasti tą kvapą, kuris geriausiai Jus atspindi. Tai reikalaus laiko, tačiau tikrai verta.

Griežtai draudžiama "Ukmergės žinių" paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse be sutikimo. Gavus leidimą būtina įdėti aktyvią "Ukmergės žinių" nuorodą ir nurodyti kaip šaltinį.
Įvertinkite šį įrašą
(0 balsai)

Susiję įrašai (pagal žymę)