Spausdinti šį puslapį

Paštas atsiprašo už nepatogumus

„Kaip greičiau: dviračiu, automobiliu ar pėsčiomis? Anksčiau laiškininkai prenumeruojamus leidinius nešė pėsti. Žmonės gaudavo juos iki 11 val. O dabar važiuoti, bet gaunam spaudą vakare ar net kitą dieną“, – su tokiu sarkastišku klausimu į redakciją kreipėsi vienas garbaus amžiaus „Ukmergės žinių“ prenumeratorius.

Deja, pastaruoju metu panašių skundų esame sulaukę ir daugiau.

Ukmergiškiai skundėsi dėl nekokybiško prenumeruojamų leidinių pristatymo. Piktinosi, kad paštas skelbia apie laiškininkams dalijamus dviračius, bet spauda jais atgabenama vėliau, nei buvo įpratę.

Akcinės bendrovės Lietuvos paštas Privačių klientų departamento vadovas Rolandas Repšys išnagrinėjęs situaciją Ukmergėje tikino, kad problemos dėl vėluojančio prenumeratos pristatymo jau baigėsi ar bent jau turėtų baigtis.

Pasak jo, šiuo metu Ukmergėje laiškininkais papildomai įdarbinti studentai praktikantai. Tikimasi, kad per tą laiką praktikos įgis ir nauji nuolatiniai darbuotojai.

Didžiausia bėda buvo ta, kad išėjus seniesiems laiškininkams atėję nauji randa ne visus adresus arba prie pastatų neranda pašto dėžučių. O dėl to gaištamas laikas.

„Senieji, daug metų dirbę, darbuotojai buvo įpratę, savo teritorijas žinojo mintinai, o naujiems reikia įpratimo“, – sako kadaise ir pats laiškininko duoną pabandęs R. Repšys. Sako, kad tokia patirtis labai naudinga, nes dabar pats puikiai įsivaizduoja situaciją.

Neneigia, kad surasti nuolatinių laiškininkų paštui nėra labai paprasta. Vienas neužsilikęs šiame darbe žmogus dalijosi įspūdžiais, kad būtų likęs, bet labai nusivylė tais, kuriems nešė spaudą. Buvo aprėktas, net apstumdytas. Mano, kad naujokų klientai netoleruoja, yra jiems nepakantūs. Išsigando tokio darbo – pabandė ir išėjo.

Lietuvos pašto Privačių klientų departamento vadovas ragina gyventojus atkreipti dėmesį į savo namo adresą – ar jis matomoje vietoje. Ir į pašto dėžutę – ji turi būti matomoje vietoje ant tvoros prie įėjimo į kiemą.

Negavus spaudos ragina kreiptis tel. (8 700) 55400.

Lietuvos pašto klientų aptarnavimo specialistė Kristina Girdžiuvienė papildė, kad šiuo metu nauji darbuotojai jau yra įdarbinti.

„Nuo šios savaitės jūs ir jūsų klientai turėtų pajusti ženklų pagerėjimą. Lietuvos pašto vardu atsiprašau Jūsų, Jūsų įmonės už patirtus nepatogumus“, – rašoma laiške.

Griežtai draudžiama "Ukmergės žinių" paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse be sutikimo. Gavus leidimą būtina įdėti aktyvią "Ukmergės žinių" nuorodą ir nurodyti kaip šaltinį.
Įvertinkite šį įrašą
(0 balsai)