Per savo gyvenimą esu dalyvavęs daugybėje pačių įvairiausių mokymų. O dabar pats iš to gyvenu (ir mėgaujuosi).

Pardavimo mokymai yra ta tema, kuriai pats visada daugiausiai skirdavau dėmesio. Tad noriu pasidalinti, ko galima tikėtis, o kokie lūkesčiai pasmerkti sudužti.

Pirmiausiai, nesitikėkite revoliucijos. Pardavimai yra viena seniausių profesijų pasaulyje (Ieva juk pardavė Adomui obuoliuką, ar ne?). Nemanykite, kad ateisite į mokymus ir iš jų išeisite absoliučiai sukrėsti, pakeitę požiūrį į pardavimus 180 laipsnių ir „viską žinantys, kaip reikia daryti“. Jei jau nutiktų kažkas panašaus į revoliuciją, tai reikštų tik vieną dalyką, kad absoliučiai nieko nežinojote, kas yra profesionalus pardavimas. Tai nebūtinai yra blogai, ypač jei esate naujokas pardavimų srityje.

Mokymai darbuotojams – galimybė žengti žingsnį į priekį. Ir ne taip svarbu, kokio dydžio tas žingsnis, jei iš mokymų išėjote geresni / tobulesni nei atėjote, vadinasi laikas buvo praleistas prasmingai. Patobulinti tam tikrą pardavimo proceso elementą, ar sužinoti naują pardavimo technikos detalę yra tai, ką pavadinčiau realiais lūkesčiais dalyvaujant pardavimo mokymuose. O jei pavyksta pagvildenti mokymų metu konkrečiai Jums aktualias problemas, nauda gali būti dar didesnė. Tad siūlau taip ir padaryti, į mokymus atsinešti konkrečių situacijų, problemų iš realaus gyvenimo. Paklausyti kitų problemų yra gerai, bet savos visada „arčiau kūno“.

Laikausi principo, kad tobulumui ribų nėra. Tad nemažiau svarbu ir tai, su kokiu požiūriu ateinate į mokymus. Neretai pasitaiko dalyvių, kurie „viską žino“. Jų veidas sako, kad jiems mokymai darbuotojams yra tik laiko gaišimas, trukdo dirbt „normalius“ darbus ir jei norėtų jie patys galėtų pamokyti tiek lektorių, tiek kitus mokymų dalyvius. Tokie žmonės yra tikras iššūkis. Nes kol jų „neatrakinsi“, tol jie sėdės koja ant kojos, blokuos save nuo informacijos, gali net sąmoningai laidyti įvairias replikas ir komentarus. Nepasakosiu kaip aš tvarkausi tokiose situacijose (galiu tik padėkoti savo praeičiai, kad paauglystė praleista, švelniai tariant, ne moksliukų kompanijoje, išmokė mane užsitarnauti pagarbą žmonių, kuriems metinis vidurkis 9,7 absoliučiai nedaro jokio įspūdžio). Tik noriu paskatinti visus atvirumui. Juk ne kasdien dalyvaujate pardavimo (ar kokios kitos srities) mokymuose. Tad atverkite save informacijai. Net jei ji Jums nepatinka, ar su ja nesutinkate. Pardavimai – ne matematika. Ne visada egzistuoja vienas teisingas atsakymas. Diskutuoti ar sveikai pasiginčyti yra normalu. O kalbant apie tobulybes, tai žinau tik du absoliučiai tobulus – Juozą Statkevičių ir Filipą Kirkorovą. Jei nesate vienas iš jų, tai reiškia yra kur tobulėti.

Apibendrinsiu. Jei Jums kalendoriuje šviečiasi pardavimų mokymai – nesitikėkite revoliucijos, atsineškite realius, praktinius klausimus / situacijas aptarimui ir atverkite savo galvas informacijai. Žingsnis į priekį laukia Jūsų.

Lektorius Mindaugas Lastauskas

Griežtai draudžiama "Ukmergės žinių" paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse be sutikimo. Gavus leidimą būtina įdėti aktyvią "Ukmergės žinių" nuorodą ir nurodyti kaip šaltinį.
Įvertinkite šį įrašą
(1 balsas)

Pridėti komentarą

ukzinios.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, nesusijusius su tema, įstatymus pažeidžiančius, reklaminius, skatinančius smurtą komentarus. Už komentarus atsako juos parašę skaitytojai. Kurstant smurtą, rasinę, tautinę, religinę bei kitokio pobūdžio neapykantą ar kitaip pažeidžiant LR įstatymus, galite sulaukti atitinkamų tarnybų dėmesio.


Kainoteka

Optima 13 Picerijos salės nuoma

Draugai

Ukmerges kulturos puslapiai

gpm 2011 n 135

Lietuvos valstybe

ukvm

vilkmerge

UKC logo 115x63

Apkeliauk

Tauragės laikraštis

KuoSkiriasi.lt

baidariu aukstaitija

Interneto dienraštis Bernardinai

Vilkmerge

lrytas

delfi

logo srtrf-300x170

Į viršų