Spausdinti šį puslapį

Registratūrose pradėjo veikti skambučių centras

Nuo pat pavasario, kai šalyje prasidėjo pandemija, prisiskambinti į mūsų rajono gydymo įstaigas tapo „misija neįmanoma“.

Tikimasi, kad nuo šiol situacija pasikeis, nes  Ukmergės pirminės sveikatos priežiūros centro ir Ukmergės ligoninės registratūrose įdiegta skambučių centro sistema.

Rajono savivaldybė skelbia, kad ši telekomunikacinė paslauga skirta centralizuotam įstaigos įeinančių skambučių valdymui. Ji veikia telefoninės stotelės principu – automatiškai atsiliepia į klientų skambučius, sudaro jų eiles, skirsto skambučių srautus įstaigos darbuotojams, kaupia skambučių statistiką, įrašo pokalbius.

„Skambučių centro sistema naudinga tiek pačiai įstaigai, tiek į ją besikreipiantiesiems: leidžia greitai aptarnauti žmones, mažiau skambučių prarandama, užtikrinamas nuolatinis grįžtamasis ryšys – jeigu klientui nepavyksta prisiskambinti, registratorė jam perskambina ir užregistruoja konsultacijai, tyrimams ar tiesiog suteikia kitą reikiamą informaciją“, – sakė Ukmergės PSPC vyriausioji gydytoja Gitana Čepienė.

UŽ inf.

Griežtai draudžiama "Ukmergės žinių" paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse be sutikimo. Gavus leidimą būtina įdėti aktyvią "Ukmergės žinių" nuorodą ir nurodyti kaip šaltinį.
Įvertinkite šį įrašą
(0 balsai)