Spausdinti šį puslapį

Vagimi padarė pypsinti piniginė

Autorės nuotr. Autorės nuotr.

Ukmergiškis į redakciją užsuko pasiguosti dėl to, kad buvo ne vieną kartą apvagintas. Ypač nemalonių incidentų patyrė Ukmergės parduotuvėse, o šitaip pasielgė ne kas kitas, o jų apsaugos darbuotojai.

Žmogus pasakojo prieš kurį laiką „Maximoje“ nusipirkęs naują piniginę. Jis nė nenutuokė, kiek dėl jos laukia rūpesčių. Pradėjęs naudoti pirkinį pastebėjo, kad, į kurį prekybos centrą benueina, išeinant pro kasas jis, t. y. pirkėjas ima „pypsėti“. Taip nutikdavo, nors kasoje būdavo susimokėjęs už visas pasiimtas prekes.

Po to scenarijus toks pat: prieina apsaugininkas, liepia viską parodyti, kalba apie vagystę ir policiją. Vis dėlto paaiškėdavo, kad vyras nieko nepavogė. Skaitytojas pasakojo galiausiai supratęs, kad viso to „kaltininkė“ – minėta įsigyta piniginė, kuri jam parduodant paprasčiausiai nebuvo išmagnetinta. Viduje likęs specialus magnetukas ir kėlė šitiek bėdų: elektronika suveikdavo, išeinant pro kasą.

Vyriškis ne tik stebisi piniginę jam pardavusio asmens neatsakingumu. Labiausiai, piktinosi jis, skaudu dėl patirto pažeminimo: „Kai ėmus pypsėti ateidavo ir tikrindavo apsauga, visų šalia būdavusių pirkėjų akys įsmigdavo į mane. Toks jausmas, kad būčiau vagis. Juk tokiais atvejais visi pradeda žiūrėti kaip į nusikaltėlį. Tai – be galo nemalonu... Kas kompensuos man moralinę žalą? Kas atsakys už mano sugadintą sveikatą?“

Panašių pasakojimų galima rasti internetinėje erdvėje, kur žmonės dalijasi savo istorijomis. Ne vienam taip, kaip ir mūsų skaitytojui, buvo nutikę su drabužiais, batais, knygomis, kosmetikos, kompiuterinės technikos prekėmis. Ėmus aiškintis, kas ir kodėl jose pypsi, randama paliktų specialių lipdukų, magnetukų.

Net ir vaistinėj įsigijus preparatų, šitaip „komunikuoti“ su jumis gali pradėti, pavyzdžiui, maži lipdukai, esantys vidinėse buteliukų dangtelių pusėse.

Pastebima, kad neretai neįgudusios pardavėjos, parduodamos prekę, jos neišmagnetina. Pirkėjai diskutuoja: nieko tokio, jei apsauginiai varteliai suveikia iškart išeinant iš parduotuvės – tuomet lieka pašalinti priežastį ir atsiprašyti pirkėjo. Tačiau dažnai būna, kad žmogus su tokia preke nieko neįtardamas vaikšto, kol kurioje nors parduotuvėje suveikia apsaugos sistema. Tada tenka aiškintis, kad nieko nevogė.

Buvo net tokių atvejų, kai namo parsineštas drabužis nebuvo išmagnetintas, tačiau magnetukas jame aptiktas tik... plaunant. Pasirodo, paprasčiausiai jis – neveikiantis.

Kaip elgtis panašiais atvejais, informavo Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Vartotojų konsultavimo, asmenų aptarnavimo ir komunikacijos skyriaus vedėja Giedrė Nenartavičiūtė. Pasak jos, vartotojas turėtų kreiptis į prekybos centro administraciją ir informuoti apie susiklosčiusią situaciją, pateikus prekę ir jos įsigijimą įrodantį dokumentą, kad magnetukas būtų tinkamai pašalintas.

„Taip pat, jeigu tai pasikartoja nebe pirmą kartą, siūlytume vartotojui išlikti atidžiam ir pasitikrinti, ar magnetukas pašalintas“, – ragina vedėja.

Jos teigimu, vartotojai dėl panašių situacijų į šią Tarnybą nėra kreipęsi.

Griežtai draudžiama "Ukmergės žinių" paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse be sutikimo. Gavus leidimą būtina įdėti aktyvią "Ukmergės žinių" nuorodą ir nurodyti kaip šaltinį.
Įvertinkite šį įrašą
(0 balsai)