Vilniaus gatvės būklė ir siekis ją perimti bei suremontuoti – tikras galvos skausmas rajono vadovams. Dėl to Ukmergės politikai jau yra priėmę ne vieną sprendimą, bet reikalai kol kas nejuda iš vietos.
Rajono savivaldybės siekis – perimti dalį krašto kelio Ukmergė–Molėtai. Ta dalis – tai Vilniaus gatvė nuo miesto centro iki tilto per upę. Tik įforminus visus perėmimo dokumentus gatvę bus galima suremontuoti. Deja, kliūtys remontui vis nesibaigia.
Rajono savivaldybės meras Darius Varnas sakė, kad dėl minėtos atkarpos priimtas jau trečias sprendimas. Pirmasis sprendimas dėl pritarimo kelio remontui buvo priimtas 2019 metais, kai kelią dar valdė Lietuvos automobilių kelių direkcija. Ji ir rengė kapitalinio remonto projektą.
Antruoju sprendimu savivaldybė sutiko perimti kelią, kai jis bus suremontuotas.
Šiuo metu kelias Nr. 115 Ukmergė–Molėtai priklauso valstybei, o jį valdo AB „Via Lietuva“.
Dabar priimtas sprendimas, kad savivaldybė sutinka perimti kelio dalį, 377 metrų atkarpą, ir ją suremontuoti savo lėšomis.
Viena iš savarankiškų savivaldos funkcijų – vietinės reikšmės kelių ir gatvių priežiūra, taisymas, tiesimas ir saugaus eismo organizavimas. Perėmusi valstybinės reikšmės krašto kelio dalį savo nuosavybėn savivaldybė galės įgyvendinti šią funkciją. Kol atkarpa neperimta, savivaldybė neturi teisės jos remontuoti.
Pasak D. Varno, vien Savivaldybės tarybos sprendimo nepakanka. Dar reikia „Via Lietuva“ garantinio rašto, kad sutinka perduoti minėtą kelio dalį. Be to, bendrovė turi pateikti prašymą Susisiekimo ministerijai, kad ši inicijuotų Vyriausybės nutarimo projektą dėl kelio Nr. 115 perdavimo Ukmergės rajono savivaldybės nuosavybėn.
Vis tik meras nusiteikęs optimistiškai ir tikisi, kad šie biurokratiniai procesai neužtruks.
Meras informavo, kad Savivaldybės taryba kartu priėmė sprendimą pasirašyti bendradarbiavimo sutartį su AB „Via Lietuva“ dėl investavimo į patikėjimo teise valdomo turto – Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 115 Ukmergė–Molėtai dalies – rekonstrukciją.
Pasak D. Varno, sutarties detalės su bendrove aptartos ir suderintos iš anksto, belieka abiem šalims sudėti parašus. Pagal šį susitarimą „Via Lietuva“ turėtų savivaldybei perduoti ir kelio rekonstrukcijos projektą, kurį prieš keletą metų rengė Lietuvos kelių direkcija. O pasirašius sutartį jau bus galima skelbti konkursą dėl rangos darbų. Meras tikisi, kad darbai galėtų prasidėti jau rugpjūtį.
D. Varnas informavo, kad atkarpos remontui šių metų savivaldybės biudžete skirta 600 tūkst. eurų. Be kita ko, jau suformuoti ir savivaldybei patikėjimo teise valdyti perduoti šaligatviai.
Vis tik perimto kelio dalies dangos remontuoti negalės tol, kol nepasibaigs Pakalnės gatvės remontas, nes nebus kur nukreipti transporto. Mano, kad iki rugpjūčio Pakalnės gatvė jau bus suremontuota.



kalbos, ar Meras žino kur yra Vilnius ir sprendimai? Kam perimti gatvę jei gali raštai reikalauti ją suremontuoti? Ar pateikta bent viena pretenzija dėl kelio būklės?
Gal geriau neremontuotu, dabar dar galima ją važinėti ir tai pagrindinė gatvė vedanti per tiltą. Jei pradės remontuoti, tai kokie 3 metai remonto 300 m. gayvės, be abejonės atkas bruką, paveldas lieps jį atstatyti, surankios laukuose atmenys, juos suvers, prastumdys ir vėl turėsim akmenimis grįsta atkarpą. Problema tame, kad apvažiuoti šį bruką bus sudėtinga, tik autostrada, o tai netrumpas kelias, jei apvažiuoti kiekvieną dieną, bus visas centras dulkėse. Kaune nors nepakluso paveldui ir rotušės aikštę kloja ne lauko akmenemis, o tašytais ar net pjautais. Bet čia Ukmergė, niekas dėl žmonių nesuka galvos, kaip pasakys paveldas, taip be ginčų ir bus padaryta, o naudotis mums. Palikyte tokias gatves kokios yra, nes mada atėjo kloti bruką ir grižti į 17-18 amžių.
kiek visiems darbo ir popierių. Ne mėnuo ir ne du uima laiko. Per tą laiką gatvę suremontuotų ir pamirštų.
Nu jeigu bus vel paveldas, ar tokią taps kaip miškų gatvė, gal palikit ramybėje. Užpilkit skaldos, ir bus gerai, pavažinesim dar 10 metų.
….ėjo trisdešimt šeštieji Nepriklausomybės metai…Valstybė, apskritis, rajonas, miestas, savivalda, paveldosauga ir ir ir….Kiek visko…O reikia kelio , kad eilinis Ukmergės gyventojas galėtų saugiai pasiekti darbo vietą ir sumokėtų mokesčius, kad už juos išsilaikytų valstybė, apskritis, rajonas, miestas, savivalda, paveldosauga ….Tai gal nereikia to eilinio Ukmergės gyventojo, tada nereiks ir kelio…Neliks problemos, neliks klausimo, nebereiks paveldosaugos, savivaldos, miesto, rajono…. valstybės…. Laikas gal prie ištakų ?
nesvarbu kas remontuos, svarbu per kiek laiko, nes Ukmergės organizuoti visi projektai po kelis metus, užkniso visai ar tai reikia ar ne.