Rajone kursuos ir elektra varomi autobusai

Autorius Ukmergės žinios
ukmerge. lt nuotr. Rajono keliais kursuos šie nauji elektra varomi autobusai.

UAB Ukmergės autobusų parkas įsigijo du naujus, elektra varomus „Iveco Eforcity“ autobusus. Jie bus skirti priemiesčio maršrutams. Pagal įgyvendinamą projektą laukiama dar penkių vidutinio dydžio ir trijų didelių ekologiškų naujų autobusų, skirtų priemiesčio ir miesto keleiviams.

Ukmergę jau pasiekusių elektrinių autobusų bendras sėdimų ir stovimų vietų skaičius siekia ne mažiau kaip 20, jie pritaikyti ir keleiviams, turintiems specialiųjų poreikių.

„Džiaugiamės, kad mūsų parką papildo modernūs, aplinkai draugiški autobusai. Tai – dar vienas žingsnis gerinant viešojo transporto paslaugas Ukmergėje ir visame rajone“, – sakė praėjusią savaitę naujuosius autobusus apžiūrėjęs rajono meras Darius Varnas, pažymėdamas, kad šis projektas – dalis Savivaldybės siekio pereiti prie tvaresnių transporto sprendimų.

Ukmergės autobusų parko vadovas Rimvydas Olšauskas pasakojo, kad gauti autobusai yra skirti priemiesčio maršrutams. Tačiau ne bet kokiems, o tiems, kurių keliai patys geriausi, nes yra žemagrindžiai, prastais keliais juos leisti būtų rizikinga.

Direktorius pasakojo, kad jų bendrovė yra įsirengusi 10 elektros įkrovimų vietų, iš kurių viena gali įkrauti greituoju būdu, taigi problemų dėl transporto įkrovimo tikrai nekils.

Ukmergės autobusų parką netrukus pasieks ir kiti nauji pagal projektą numatyti įsigyti elektriniai autobusai iš dviejų tiekėjų. Šiuo metu jie gaminami. Iš viso numatyta įsigyti 10 elektra varovų autobusų, skirtų miesto ir užmiesčio keleiviams.

Bendrovės direktorius R. Olšauskas pasakojo, kad mūsų rajone yra 21 priemiesčio maršrutas. Šiais maršrutais autobusai turi vykti net ir tokiais atvejais, kai nebūna nė vieno keleivio. O taip kartais pasitaiko. Taip pat yra tokių, kur važiuoja vos keli keleiviai.

Pasak direktoriaus, su rajono vadovais numatyta aptarti, kaip spręsti šią situaciją. Nors Savivaldybė privalo užtikrinti gyventojų susisiekimą viešuoju transportu, tačiau ieškos ir kitų būdų, pavyzdžiui, gal ekonomiškiau skirti socialinį taksi ir nuvežti žmogų į miestą su seniūnijos darbuotojais aptartu laiku.

UŽ inf.

Dalintis
1  komentaras
  • Mažai keleivių? Paimkim,kad ir maršrutą iš Šventupės kuris dieną net 2 kartus dubliuojasi su Kautros maršrutu. Kautra važiuoja 11:40 – Ukmergės rajoninis važiuoja 11:41. Tada sekantis sudubliuotas maršrutas Kautra 14:40 – rajoninis 14:38. Kautra susirenka keleivius iš Vidiškių,Mūšios po 4-6 žmones. Kas taip nelogiškai maršrutus sudėliojo? Paskui skundžiasi,kad keleivių nėra – rajoniniai autobusai orą vežioja… Tai padarykit maršrutus,kad rajoniniai kursuotų bent 5min prieš kautrą. Žmogus lipa į pirmą atvažiavusį autobusą. Kai nėra autobusų – tai nėra. Kai yra tai visus į vieną laiką sukiša.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *