Projekto dalyvių grupė lankėsi Italijoje

Buvo labai sunku atsisveikinti su draugais tapusiais žmonėmis – traukinių stotyje verkė visi. Buvo labai sunku atsisveikinti su draugais tapusiais žmonėmis – traukinių stotyje verkė visi.

Siesikų gimnazijos mokiniai, „Erasmus+“ projekto „Būkime žalieji“ dalyviai, Simona Bačėnaitė, Monika Župkaitė, Toma Razvadauskaitė, Simona Žitaveckaitė kartu su anglų kalbos mokytoja Violeta Grigaliūniene ir direktoriaus pavaduotoja ugdymui, vykdančia direktoriaus pareigas, Gražina Savilioniene viešėjo Italijoje.

Kelionė vyko lapkričio 3–10 dienomis.

Milane aplankėme didžiausią pasaulio gotikinę Milano katedrą, kurioje telpa 40 tūkst. žmonių ir yra 3 500 skulptūrų lauke bei apie 500 – viduje. Taip pat – Sforcų pilį, kurioje galima pamatyti Leonardo da Vinčio tapytas freskas, nuostabų keturių aukštų parduotuvių pasažą, kuriame eksponuojami žymiausių pasaulio dizainerių kūriniai.

Vykome ir į Fidenzą – nuostabų miestą Parmos provincijoje, turintį 26 tūkst. gyventojų, savo teatrą, katedrą, miesto rotušę, jaukų senamiestį, kuriame – begalė dviratininkų.

Gyvenome šeimose, tad buvo labai įdomu susipažinti su italų šeimų namais ir tradicijomis.

Fidenzos „Pietro Zani“ vidurinėje mokykloje susitiko visi šio projekto dalyviai iš Lenkijos, Ispanijos, Rumunijos, Italijos ir mūsų mokyklos.

Per savaitę patyrėme daug nuotykių, susiradome naujų draugų iš skirtingų šalių, tobulinome anglų šnekamosios kalbos įgūdžius ir netgi mokėmės italų kalbos.

Kadangi mūsų projektas yra apie ekologiją, gilinome savo žinias, kaip nešvaistyti energijos, maisto ir vandens, kūrėme komiksus, gaminome lankstinukus.

Parmoje grožėjomės neeilinėmis pastatų spalvomis bei viduramžių Torrechiara pilimi.

Laikas Italijoje prabėgo nepastebimai. Buvo labai sunku atsisveikinti su draugais tapusiais žmonėmis – traukinių stotyje verkė visi.

Kelionė paliko neišdildomų įspūdžių projekto dalyvių atmintyje. „Erasmus+“ yra puiki galimybė susipažinti su naujais žmonėmis ir patirti daug nuotykių bei įgyti žinių!

Simona ŽITAVECKAITĖ

Siesikų gimnazijos mokinė

Griežtai draudžiama "Ukmergės žinių" paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse be sutikimo. Gavus leidimą būtina įdėti aktyvią "Ukmergės žinių" nuorodą ir nurodyti kaip šaltinį.
Įvertinkite šį įrašą
(0 balsai)

Pridėti komentarą

ukzinios.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, nesusijusius su tema, įstatymus pažeidžiančius, reklaminius, skatinančius smurtą komentarus. Už komentarus atsako juos parašę skaitytojai. Kurstant smurtą, rasinę, tautinę, religinę bei kitokio pobūdžio neapykantą ar kitaip pažeidžiant LR įstatymus, galite sulaukti atitinkamų tarnybų dėmesio.