Kaimyninės savivaldybės šilumos tiekėjas „Širvintų šiluma“ nuo šių metų pradžios atsisakė popierinių sąskaitų. „Ukmergės šiluma“ tikina tokių pokyčių kol kas neplanuojanti.
UAB „Širvintų šiluma“ praėjusių metų pabaigoje informavo, kad nuo sausio vartotojams nebeteiks popierinių mokėjimo pranešimų. Nutarta, kad pranešimai už suteiktas paslaugas bus teikiami tik elektroniniu paštu, SMS žinute ir bendrovės klientų elektroninėje savitarnos svetainėje. Taip pat pasitelkiama nauja priemonė – kliento kortelė, kuria galima naudotis apmokant sąskaitas.
UAB „Ukmergės šiluma“ direktorius Vydas Paknys sakė, kad mūsų rajone atsisakyti popierinių sąskaitų neplanuojama: „Stebime situaciją, žiūrime, kaip tai bus įgyvendinta ir kaip atsilieps vartotojams.“
Direktoriaus žiniomis, mūsų kaimynai – Lietuvoje ne pirmieji, įsivedantys tokią naujovę. Vienas kitas rajonas jau pereina prie elektroninių sąskaitų, tačiau tokie procesai šalyje – dar tik pradžia. Tad verta neskubėti, išlaukti vertinimų.
Pasak V. Paknio, teko girdėti, kad vieni tokia naujove džiaugiasi, kiti, kam sunkiau naudotis informacinėmis technologijomis, – nelabai.
Direktoriaus teigimu šiuo metu bendrovė „Ukmergės šiluma“ prioritetą mato kitur ir pirmumą teikia kitiems darbams.
O štai kaimyninio rajono UAB „Širvintų šiluma“ vadovybė nurodė, kad į sprendimą atsisakyti popierinių sąskaitų pastūmėjo „gerųjų pavyzdžių praktika ir judėjimas tvarumo link“. Esą tokiu būdu informacija sklandžiau pasieks adresatą, nes, teikiant popierinius mokėjimo pranešimus, tą ne visada pavykdavo padaryti.
UŽ inf.