Neseniai rašėme apie Ukmergės Anykščių g. 21-o namo gyventojos problemas. Moteris sakė, kad prieš penkerius metus jų namas buvo renovuotas. Tačiau dabar jos buto balkono grindys po stipresnio lietaus sušlampa. Pasakojo kelis kartus apie tai pranešusi jų namą administruojančiai bendrovei Ukmergės butų ūkiui, tačiau jokios pagalbos nesulaukė.
UAB Ukmergės butų ūkio direktorius Raimondas Baltaduonis tada atsakė, kad iš minėto namo gyventojų yra gautas tik vienas skundas. Į jį buvo sureaguota. Tą butą jis žino ir jame esą yra daugiau problemų, tačiau sudėtinga patekti į butą.
Tai perskaičiusi moteris mums paskambino dar kartą – patikino, kad pas ją pastaruoju metu Butų ūkio pavedimu niekas tikrai nesilankė ir problemos taip ir neišsprendė. Teigė esanti įskaudinta ir nusivylusi atsakymu. Galbūt direktorius sumaišė butus.
Dar kartą susisiekėme su bendrovės direktoriumi R. Baltaduoniu, prašydami patikslinti, ar tikrai nebuvo gauta daugiau skundų. Po kurio laiko jis informavo, kad 2024 metais vis tik buvo gautas dar vienas skundas iš kito buto. Jis užregistruotas liepos mėnesį. Tačiau dokumentuose esą pažymėta, kad rangovas jame lankėsi. Svarstė, kad galbūt gyventojos teiktas skundas jo nebuvo pasiekęs.
R. Baltaduonis informavo, kad geriausia skundus, prašymus teikti raštu. Tai galima padaryti dviem būdais: elektroniniu paštu [email protected] arba atnešus į bendrovę laisva forma parašytą prašymą ar skundą ir pateikus jį administratorei.
Raštišką dokumentą administratorė užregistruoja dokumentų valdymo sistemoje ir informuoja direktorių. Direktorius nukreipia vykdyti darbus.
Žodžiu pateikti skundai ar informacija ne visada pasiekia direktorių. „Mes stengiamės reaguoti ir į žodinius skundus, bet pasitaiko kartais ir žmogiškų klaidų. Administruojame apie 400 namų. Jei diena būna intensyvi, o gyventojai namo vadybininkui išsako skundus žodžiu ir jis iš karto nepasižymi, informacija gali ir pasimiršti“, – kalbėjo bendrovės vadovas.
Pažadėjo dar kartą pasidomėti, kaip išspręsta problema, reaguojant į skundą, gautą liepos mėnesį. Taip pat kvietė skaitytoją nebijoti kreiptis į jį tiesiogiai – ateiti į įmonę ir išsakyti savo problemas.