„Reuters” duomenimis, „Samsung” pasirašė sutartį dėl OLED televizorius plokščių pirkimo iš LG. Pranešama, kad „LG Display” tieks „Samsung” aukštos kokybės 77 ir 83 colių OLED plokštes. Sandoris padės LG gauti pelno, nes LCD skydų rinkoje labai konkuruoja Kinijos bendrovės.
Tai pirmas kartas, kai „Samsung” perka OLED skydelius iš savo Pietų Korėjos konkurentės, nes jau daug metų sklando gandai apie panašius sandorius. Tai taip pat yra savo pačios klaidingo apskaičiavimo pripažinimas po to, kai 2015 m. „Samsung” nutraukė OLED televizorių gamybą, motyvuodama didele plokščių kaina ir rinkos nepasirengimu tokiems aukštos klasės televizoriams. Samsung reklamavo savo pigesnius ir prastesnės kokybės QLED (LED LCD tipo) televizorius, tačiau OLED modeliai dominavo aukščiausios klasės televizorių rinkoje. Neseniai „Samsung” grįžo prie OLED ir pernai išleido savo pirmąjį QD-OLED televizorių.
Pasak gerai informuotų šaltinių, „LG Display” 2024 m. „Samsung” parduos 2 mln. 2025 m. šis skaičius padidės iki 3 mln., o 2026 m. – iki 5 mln. plokščių.
Iki šiol LG užėmė daugiau kaip 50 % OLED televizorių rinkos, „Sony” – 26 %, o „Samsung” – tik 6 %. Nors „Samsung” pasaulinėje televizorių rinkoje dominuoja jau 17 metų iš eilės, ji susiduria su didele Kinijos gamintojų, siūlančių pigesnius skystųjų kristalų televizorius, konkurencija. Dabar bendrovė mato galimybę gauti (anksčiau negautą) didelį pelną iš didesnių OLED televizorių.
Šis sandoris turėtų būti naudingas ir LG, ir „Samsung”. Neseniai paskelbtoje ketvirčio finansinėje ataskaitoje „LG Display” pripažino, kad televizorių paklausa yra vangi, o OLED plokščių pardavimai mažesni, nei tikėtasi. Tuo tarpu „Samsung Electronics” taip pat nesiseka. Bendrovė turėjo dar vieną prastą ketvirtį dėl mažesnės puslaidininkių paklausos ir sumažėjusios atminties lustų gamybos. Šiuo sandoriu abi bendrovės tikisi pagerinti savo finansinius rezultatus.